הג'יהאד האיסלאמי : הג'יהאד האיסלאמי מתעצם: זה הזמן לדבר עם חמאס / הירי מעזה ביממה האחרונה היה בידיעתו.

הג'יהאד האיסלאמי : הג'יהאד האיסלאמי מתעצם: זה הזמן לדבר עם חמאס / הירי מעזה ביממה האחרונה היה בידיעתו.. בג'יהאד האיסלאמי נטען תחילה כי הרכב שנפגע היה ג'יפ צבאי, ואילו מדובר צהל נמסר כי מדובר ברכב אזרחי שנפגע מירי נט. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני. בכיר בחמאס אמר כי פעולות הג'יהאד האיסלאמי נעשו בידיעתו ובברכתו של חמאס. ״כל מחבל וכל יזם טרור יידע שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו; לאחר שצהל תקף בסוריה וחיסל את חברי החוליה שירתה רקטות לעבר ישראל, איים ארגון הג'יהאד האיסלאמי לנקום את מותם של המחבלים ולתקוף את ישראל בשטחה.

מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה אמר: בג'יהאד האיסלאמי הגיבו בזעם על התקיפה. במהלך התקיפה סוכל ראש היחידה הרקטית המיוחדת של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי פלסטיני. בעקבות חיסולו של בכיר הג'יהאד האיסלמי הפלסטיני, בהאא אבו אלעטא, נפתח סבב לחימה מול הארגון בעזה. באזור עאדליה בפאתי דמשק שבסוריה הותקף אתר של הג'יהאד האיסלאמי, המהווה עוגן משמעותי של הג'יהאד בסוריה.

"בשבילי, כבן קיבוץ, לראות שדה חיטה שעולה באש, זה צובט בלב"
"בשבילי, כבן קיבוץ, לראות שדה חיטה שעולה באש, זה צובט בלב" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
הארגון, שהוקם בראשית שנות ה־80 של המאה ה־20 ברצועת עזה, רואה את הטרור ככלי בלעדי לקידום יעדיו, ובראשם חיסולה של מדינת ישראל והקמת מדינת הלכה אסלאמית פלסטינית בכל שטחי ארץ ישראל. הלכות צדקה יהדות, הלכות ציצית, הן צדק, הר ציון, השם צבאות. הירי מעזה ביממה האחרונה היה בידיעתו. מוקדם יותר אמר דובר הג׳יהאד האיסלאמי הפלשתיני. בג'יהאד האיסלאמי הגיבו בזעם על התקיפה. בגל התקיפות השלישי הותקפו מטרות של חמאס וכן של הג'יהאד האיסלאמי, ביניהן: בג'יהאד האיסלאמי נטען תחילה כי הרכב שנפגע היה ג'יפ צבאי, ואילו מדובר צהל נמסר כי מדובר ברכב אזרחי שנפגע מירי נט. ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי הגיבו הערב (שני) להחלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן לסגור את מעבר 'כרם שלום' לסחורות וטוענים כי מדובר בהכרזת מלחמה של ישראל.

זיאד נחאלה ,מנהיג הג'יהאד האיסלאמי אמר היום שאם ישראל תחזור למדיניות החיסולים הג'.

הג'יהאד האיסלאמי פרסם תיעוד מירי נט לעבר רכב אזרחי, גבר נפצע קל. ‏הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי מפרסמת לפני זמן קצר את תמונותיהם שלושת המפקדים שחוסלו בידי צהל בבניין רב בצל ההסלמה בדרום מול ארגוני הטרור בעזה, הג'יאהד האיסלאמי מפרסם את תמונותיהם שלושת המפקדים. לא החמאס ולא הג'יהאד האיסלאמי לקחו אחריות על ירי הרקטות הערב מרצועת עזה אל גוש דן • אם אכן מדובר בג'יהאד האיסלמי, הירי מיוחס למדיניות של המנהיג החדש זיאד נח'לה, שקורא תיגר על מנהיגות חמאס ועל ההידברות. באזור עאדליה בפאתי דמשק שבסוריה הותקף אתר של הג'יהאד האיסלאמי, המהווה עוגן משמעותי של הג'יהאד בסוריה. בג'יהאד האיסלאמי נטען תחילה כי הרכב שנפגע היה ג'יפ צבאי, ואילו מדובר צהל נמסר כי מדובר ברכב אזרחי שנפגע מירי נט. מפרטי הפרשה עולה, כי השלושה יצרו קשר עם נציג מארגון הג'יהאד האיסלאמי וחברו לשורות הארגון. על פי הדיווחים, הג'יהאד האיסלאמי לקח אחריות על טיל הנט, בעוד חמאס לקח אחריות לכמה תקיפות אם כי הפגיעה בבניין דירות באשקלון שפצעה כשישה אזרחים היתה תוצר של ירי של הג'יאהד. אתרים לייצור אמצעי לחימה ומתחמים צבאיים של שני ארגוני הטרור, באחד מהם ממוקם ביתו של מפקד גדוד בחמאס. בהאא׳ אבו אלעטא היה פצצה מתקתקת שפעל נגד אזרחי ישראל. לפי צהל, הג'יהאד האיסלאמי ירה הלילה והבוקר 34 רקטות לעבר ישראל, בהכוונת איראן ■ צהל תקף 87 יעדים של חמאס ושמונה יעדים של הג'יהאד בעזה ■ כיפת ברזל יירטה 13 רקטות ■ שתי רקטות נפלו בעזה והיתר בשטחים. שעה לפני כן הותקפו עשרות יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. מזכל הג'יהאד האיסלאמי, זיאד נחאלה, איים לאחר האירוע: תנועת הג'יהאד האסלאמי בפלסטין הוא ארגון טרור פלסטיני, בעל אידאולוגיה אסלאמית, המשלב קנאות דתית ולאומנות.

לא מוכר כל ירי של צהל במרחב. מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה אמר: מוקדם יותר אמר דובר הג׳יהאד האיסלאמי הפלשתיני. מי הוא בכיר הג'יהאד האיסלאמי שסוכל לפנות בוקר ברצועת עזה? הזמנת המשלחות של הג'יהאד האיסלאמי וחמאס מוקדם יותר עי המודיען המצרי היום נועד להוריד את המתיחות ולחזור להבנות הרגיעה.

הג'יהאד האיסלאמי: נעניש את ישראל אם יקרה משהו לעציר מינהלי ...
הג'יהאד האיסלאמי: נעניש את ישראל אם יקרה משהו לעציר מינהלי ... from img.haarets.co.il
מפרטי הפרשה עולה, כי השלושה יצרו קשר עם נציג מארגון הג'יהאד האיסלאמי וחברו לשורות הארגון. הג'יהאד האיסלאמי פרסם תיעוד מירי נט לעבר רכב אזרחי, גבר נפצע קל. הסלמה בדרום | תיעוד שפורסם בכלי תקשורת פלסטינים מציג את. לאחר שצהל תקף בסוריה וחיסל את חברי החוליה שירתה רקטות לעבר ישראל, איים ארגון הג'יהאד האיסלאמי לנקום את מותם של המחבלים ולתקוף את ישראל בשטחה. מתחקיר ראשוני של הצבא עולה. ״כל מחבל וכל יזם טרור יידע שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו; לפי צהל, הג'יהאד האיסלאמי ירה הלילה והבוקר 34 רקטות לעבר ישראל, בהכוונת איראן ■ צהל תקף 87 יעדים של חמאס ושמונה יעדים של הג'יהאד בעזה ■ כיפת ברזל יירטה 13 רקטות ■ שתי רקטות נפלו בעזה והיתר בשטחים. לא החמאס ולא הג'יהאד האיסלאמי לקחו אחריות על ירי הרקטות הערב מרצועת עזה אל גוש דן • אם אכן מדובר בג'יהאד האיסלמי, הירי מיוחס למדיניות של המנהיג החדש זיאד נח'לה, שקורא תיגר על מנהיגות חמאס ועל ההידברות.

הג'יהאד האיסלאמי פרסם תיעוד מירי נט לעבר רכב אזרחי, גבר נפצע קל.

לא מוכר כל ירי של צהל במרחב. לפי צהל, הג'יהאד האיסלאמי ירה הלילה והבוקר 34 רקטות לעבר ישראל, בהכוונת איראן ■ צהל תקף 87 יעדים של חמאס ושמונה יעדים של הג'יהאד בעזה ■ כיפת ברזל יירטה 13 רקטות ■ שתי רקטות נפלו בעזה והיתר בשטחים. הג'יהאד האיסלאמי פרסם תיעוד מירי נט לעבר רכב אזרחי, גבר נפצע קל. ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי הגיבו הערב (שני) להחלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן לסגור את מעבר 'כרם שלום' לסחורות וטוענים כי מדובר בהכרזת מלחמה של ישראל. מוקדם יותר אמר דובר הג׳יהאד האיסלאמי הפלשתיני. על פי הדיווחים, הג'יהאד האיסלאמי לקח אחריות על טיל הנט, בעוד חמאס לקח אחריות לכמה תקיפות אם כי הפגיעה בבניין דירות באשקלון שפצעה כשישה אזרחים היתה תוצר של ירי של הג'יאהד. בג'יהאד האיסלאמי נטען תחילה כי הרכב שנפגע היה ג'יפ צבאי, ואילו מדובר צהל נמסר כי מדובר ברכב אזרחי שנפגע מירי נט. ‏הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי מפרסמת לפני זמן קצר את תמונותיהם שלושת המפקדים שחוסלו בידי צהל בבניין רב בצל ההסלמה בדרום מול ארגוני הטרור בעזה, הג'יאהד האיסלאמי מפרסם את תמונותיהם שלושת המפקדים. מי הוא בכיר הג'יהאד האיסלאמי שסוכל לפנות בוקר ברצועת עזה? על האויב הישראלי לצפות לתגובה זועמת של של העם הפלסטיני. בגל התקיפות השלישי הותקפו מטרות של חמאס וכן של הג'יהאד האיסלאמי, ביניהן: באזור עאדליה בפאתי דמשק שבסוריה הותקף אתר של הג'יהאד האיסלאמי, המהווה עוגן משמעותי של הג'יהאד בסוריה. ״כל מחבל וכל יזם טרור יידע שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו;

מי הוא בכיר הג'יהאד האיסלאמי שסוכל לפנות בוקר ברצועת עזה? לאחר שצהל תקף בסוריה וחיסל את חברי החוליה שירתה רקטות לעבר ישראל, איים ארגון הג'יהאד האיסלאמי לנקום את מותם של המחבלים ולתקוף את ישראל בשטחה. במהלך התקיפה סוכל ראש היחידה הרקטית המיוחדת של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי פלסטיני. בצהל אישרו כי חיל האוויר פגע בסעד בתקיפה. איש הג'יהאד ביקש ממצרי לסייע לו בהחדרת מכונית תופת מהגדה לישראל ולפוצצה באמצעות מכשיר טלפון סלולרי.

הג'יהאד האיסלאמי ממשיך לירות, המעברים לעזה נסגרו לחלוטין
הג'יהאד האיסלאמי ממשיך לירות, המעברים לעזה נסגרו לחלוטין from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
שעה לפני כן הותקפו עשרות יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. איש הג'יהאד ביקש ממצרי לסייע לו בהחדרת מכונית תופת מהגדה לישראל ולפוצצה באמצעות מכשיר טלפון סלולרי. הארגון, שהוקם בראשית שנות ה־80 של המאה ה־20 ברצועת עזה, רואה את הטרור ככלי בלעדי לקידום יעדיו, ובראשם חיסולה של מדינת ישראל והקמת מדינת הלכה אסלאמית פלסטינית בכל שטחי ארץ ישראל. בג'יהאד האיסלאמי הגיבו בזעם על התקיפה. מי הוא בכיר הג'יהאד האיסלאמי שסוכל לפנות בוקר ברצועת עזה? בגל התקיפות השלישי הותקפו מטרות של חמאס וכן של הג'יהאד האיסלאמי, ביניהן: זיאד נחאלה ,מנהיג הג'יהאד האיסלאמי אמר היום שאם ישראל תחזור למדיניות החיסולים הג'. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני.

מתחקיר ראשוני של הצבא עולה.

״כל מחבל וכל יזם טרור יידע שהוא נושא על גבו טיימר לסוף חייו; הג'יהאד האיסלאמי פרסם תיעוד מירי נט לעבר רכב אזרחי, גבר נפצע קל. בעקבות חיסולו של בכיר הג'יהאד האיסלמי הפלסטיני, בהאא אבו אלעטא, נפתח סבב לחימה מול הארגון בעזה. אתרים לייצור אמצעי לחימה ומתחמים צבאיים של שני ארגוני הטרור, באחד מהם ממוקם ביתו של מפקד גדוד בחמאס. לפי צהל, הג'יהאד האיסלאמי ירה הלילה והבוקר 34 רקטות לעבר ישראל, בהכוונת איראן ■ צהל תקף 87 יעדים של חמאס ושמונה יעדים של הג'יהאד בעזה ■ כיפת ברזל יירטה 13 רקטות ■ שתי רקטות נפלו בעזה והיתר בשטחים. בגל התקיפות השלישי הותקפו מטרות של חמאס וכן של הג'יהאד האיסלאמי, ביניהן: תנועת הג'יהאד האסלאמי בפלסטין הוא ארגון טרור פלסטיני, בעל אידאולוגיה אסלאמית, המשלב קנאות דתית ולאומנות. על האויב הישראלי לצפות לתגובה זועמת של של העם הפלסטיני. הירי מעזה ביממה האחרונה היה בידיעתו. בג'יהאד האיסלאמי הגיבו בזעם על התקיפה. על פי הדיווחים, הג'יהאד האיסלאמי לקח אחריות על טיל הנט, בעוד חמאס לקח אחריות לכמה תקיפות אם כי הפגיעה בבניין דירות באשקלון שפצעה כשישה אזרחים היתה תוצר של ירי של הג'יאהד. שעה לפני כן הותקפו עשרות יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. איש הג'יהאד ביקש ממצרי לסייע לו בהחדרת מכונית תופת מהגדה לישראל ולפוצצה באמצעות מכשיר טלפון סלולרי.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook